One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers


Assalamualaikum. Tiba-tiba teringat blog ni. Berkurun dah tak mai jenguk. Sampai terlupa ada blog zaman muda-muda dulu. hihi. Eh. Ada orang mai lagi ke ni? Belasah je la ek. Syok sendiri pun apa salahnya. Rindu untuk menulis dah membuak-buak. heheh.

Nak habaq juga la. Nak sign in blogger ni pun lama bukan main tau tak. Kes terlupa password. Bukan password je, email pun lupa daa.. Sebelum ni ada juga try dua tiga kali, tapi asyik failed memanjang, terus give up. Cuma kali ni tinggi sikit tahap kesabaran, akhirnya membuahkan hasil positif. heheh.

Duk tercongok sat, fikir lama sebelum nak taip ni. Fikir pasal apa lama sangat tak buka blog. Ini antara sebab-sebabnya:

1. Dah KAWIN. Ini faktor utama.
2. Tak pandai bahagi masa. Eh. Ini baru faktor utama. Sebab orang lain pun kawin jugak, relek je hapdet hari-hari. heheh.
3. Sedar-sedar dah ada anak dua. Lagi la bizi memanjang. hehe.
4. Nanti saya update lagi.

Sekarang, pada umur 29 tahun, saya dah ada dua cahaya mata yang memberi warna-warni pada hidup kami. Alhamdulillah. Satu peringkat yang baru mula nak sibuk. Peringkat kami mula membentuk cara hidup sendiri. Peringkat saya membiasakan diri untuk tak mengambil hati sangat pada kata-kata orang. Peringkat saya dan suami membiasakan diri untuk tak bershopping mengikut kemahuan. Banyak lagi sebenarnya. Bateri lappy nak habis pulak. cis. Potong stim betul. K la, stop dulu na.


Heheh sukati saya je stop tiba-tiba. Well...ini lah diri saya di alam nyata sekalipun.



0 footstep(s):