One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Bila sang 'lipas terbang' masuk ke bilik saya

Bila sendiri
kala hati sunyi
rindu selalu mengusik
menggetar hati

Saat itu iman segera berbisik
agar jiwa segera meningkah
menolak rasa rindu
pada yang bukan halal

Bibir bergerak, dipimpin jiwa
untuk menyebut satu nama
Allah.. ya Allah.. ya Allah..

Bagai angin semilir
sedikit demi sedikit
kembali kekuatan
ketenangan itu hadir

Ya Tuhan..aku lemah
usah biarkan aku tewas
dalam tuntutan nafsu
yang tak pernah henti



** Huhuhu. Sape kate saya jiwang karat dalam komen nanti memang la koranggg. Tanak kawan! ohnoes

** Tapi saya akui itu... Blush

** Oh ye. Malam tadi lipas yang boleh terbang2 tu tersesat masuk lam bilik saya. Adoiii....seb baik takde sape kat situ. Saya bersilat cam Laksamana Sunan! ahahak

7 footstep(s):

cikgu jawe said...

tak kira!.. awk mmg jiwang karat. kekekeke.

letakkan hati pd redha Allah. awk akan temui cinta sejati.

alamak! terjiwang le juga. hihi

manje said...

salam

hehe pengaruh laksamana sunan dah menular yek???? mcmane eik agaknye bersilat gara sunan nih... :)

>> kite pon baru aje abis bc hijab sang pecinta... huhu penat dan puas mengembara ngan nye... dah baca cinta sang ratu dan bagaikan puteri ker???

nur'ain said...

cj,
hahaha cj memang!

betul tu cj..takwa pada Allah akan bawa cinta sejati dalam hidup kita. huhu

manje,
Salam..^_^

hikhik. gimi5 manje! umpama masuk alam lain kan.

alhamdulillah. semua nya saya dah dapat baca ^_^

cikgu jawe said...

kita? apekah? wahahahaha!

cabuuuttttttttttttt!! ekekekeke..

nur'ain said...

cj!

ahahahahahak. berani smash saya eh. siap la cj.

snm said...

salam cik a'in

tertarik dgn tajuk entri awak..ngences :P

lps tu, mesti awak pembaca trilogi Bagaikan Puteri..kan? hehehe..

nur'ain said...

snm,
salam cik snm. hik. ye! sy ngences kat laksamana sunan. ahaks