One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

dilema cik ain comel



Saya sedang keliru.
Adakah ini cinta.
Atau adakah ia nafsu.
Di mana mahu saya bezakan antara kesetiaan dan kebahagiaan diri.
Saya rasa runcing.
Apa yang harus dilakukan untuk membetulkan keadaan.
Perasaan yang indah telah lama hilang.
Mungkinkah kerana niat asal yang terpesong.
Patutkah saya suakan rasa dalam hati.
Saya takut kesilapan yang berterusan.
Patutkah saya mencuba pada yang lain.
Atau adakah saya akan melakukan kesilapan sekali lagi.
Akhirnya saya temui jawapan.
Saya patut dahulukan cinta DIA..


.

.

.

.


Saya perlu istighfar..






** tajuk tak hengat.. eheheh ^_^

9 footstep(s):

cikgu jawe yg 'comel' gak.. =) said...

salam cik ain comel..

lalalalalala.. jiwang karat nampak. ekekeke.

cintailah seseorang krn awak dn dia mencintai Allah.

mohon petunjuk dr Allah. moga2 sejahtera jalan yg dipilih.

=)

13may said...

hehhe hehhe....

nur'ain said...

cj comot,
hehe. mmg karat pon. ahahah.

i'ALLAH cj. sy perlu baiki diri.

^_^

may,
awat may? hang suka sengih je kt blog cek nih

banihassim said...

tak slah puji diri sendri coeml..
aku pun slalau wat gitu...
hehehe...

mintak petunjuk dariNya,insyaAllah akan dibantu...

cikgu jawe said...

cis.. berani ko dang anum panggil aku comot. aku ni tuah tau. hulujembalang kota maruku. huhhu

kalau dh suka kt dia ain, apa lagi.. hantar le pinangan. hehe

utopia said...

hai salam kenal
emm hai cikgu pun ade masalah cinta ape

nur'ain said...

cekguBH,
ahahah! cikgu mmg anggun!

cikgu jawe,
hi hi hi...jgn marah cj, nnt kena jual. hekhek

pinang? tu laa...nk wat cmno. sy ni pemalu sgt. ahahah

utopia,
salam kenai...^_^

ye. cinta itu universal. ekekek

nanonano said...

susahnye nk faham ayat2 org bercinte ni,
hehe..
tp sayep sokong ayat yg last tu,
:p

nur'ain said...

nano, tajuk entry mesti phm kan.

ngeh ngeh ngeh..^_^