One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

diet pekebendenye. huh huh!





Sekolah dah nak mula. Saya kena jaga stamina. Supaya boleh main kejar-kejar sampai petang. InsyaALLAH saya ajar subjek ICT dan Matematik. Subjek ICT walaupun untuk pelajar sesi petang, kelasnya dibawa ke waktu pagi. Matematik pula sesinya petang. Oleh itu saya akan duduk di sekolah dari pagi hingga ke petang. Kena harinya mungkin ke malam. huhhuh. Semoga seluruh badan saya kuat dan gagah. hiks. Dan tak lupa juga pada mental saya. Nampaknya waktu saya di sini semakin sempit. Makin berhabuk. Tak apa asalkan tak bersarang tikus dan lipas terbang. err mungkin juga saya terpaksa resign..

2 footstep(s):

LadyTiz said...

selamat mengajar cikgu. :D

nanonano said...

tikus tape lg,
jgn lipas,, siap bley terbang lg tu,,
huwaaaaaaaaa...
tasangguppp !!


nur ain,
kite xyah email la..
klu nk blaja anyam bakul tu,
jenguk sni
http://anyambakul.blogspot.com/