One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Catu




Dah 3 hari sekolah bermula. Sudah 3 kali juga saya menunggu teksi dengan setia untuk ke sekolah. Tambang pergi RM5.50. Alhamdulillah pulangnya pula free of charge. Jangan salah tafsir. Saya bukan ada skandal dengan mana-mana pemandu teksi. Tapi kerana saya akan pulang dengan emak..:)

Jadi apa yang saya catu. Ok lah saya ceritakan. Saya cuma catu duit belanja saya. Tiada agenda makan2 di kantin sekolah buat diri saya. Semuanya kerana saya berikan wang belanja itu pada driver yang selalu mengangkut saya ke sekolah. He.. He.. Betulkah penggunaan 'catu' dalam cerita saya ini cikgu sekalian?

Sudahnya lama kelamaan, saya optimis yang saya akan slim. Ini kerana saya tak menyentuh nasi lagi sejak sekolah dibuka. Kenapa? Kerana saya selalu pulang lewat malam dan keletihan dan tak lalu untuk makan lagi. Saya xnak kesiankan diri sendiri. Biarkan. Sebab x ada pun yang kesian dan pedulikan saya.

Apa yang ko cerita ni ain? Ko memang suka mengada-adakan cerita..


He he.


2 footstep(s):

puterikurekure said...

takmo cakap camtu k. ada je orang yang care kat ain tu.

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

:P