One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Bila nyamuk gigit tapak kaki



Sedapnya menggaru. Rupanya nikmat juga rasa gatal ni..

Kebelakangan ni banyak betul nyamuk kat rumah saya.

Saya tertanya-tanya juga dari mana datangnya nyamuk tu.

Entah-entah dari kolam si ninja turtle tu. Nak buang, tapi tak sampai hati. Labi-labi tu dah sebesar tapak tangan saya.

Hmm..

Nak tau maskot rumah sukan saya? Hehe.. Saya rumah Satria iaitu rumah biru. Rasa-rasanya ape ye :D Teruja nak pamerkan nanti.

Jumaat ni hari sukan sekolah.. Lepas tu saya akan bebas.. Huhu

2 footstep(s):

Anonymous said...

yeahh!! dik'ain rumah pasukan BIRU.. akak suka.. go!! go!! CHELSEA..!!

hahahahaaa... :-)

Shah CJ said...

biar le rumah sukan biru. namun sesekali takkan pada chelsea.

sokong le mana2 pasukan bola, asalkan bukan chelsea. haha!