One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Entry menunggu isya'



Awin: Kak ain, anak orang lain pun kita boleh sayang sangat-sangat. Apetah lagi anak sendiri kan?

Saya: A'ah. Rejim Zionis aje yang gila bom budak.

Hari ni umah saya ada tetamu. Gambar dia ada kat atas. Nama Hassan. Anak pakcik. Kiranya sepupu saya lah. Hehe. Mak dia kat hospital, tumpah darah lepas bersalinkan Hassan. Kesian kan.. Moga dia cepat-cepat pulih.

Saya teringat sabda Rasul (s.a.w), "Barangsiapa tidak mengasihani sesama makhluk, dia tidak akan dikasihani Allah."

Moga kita dikalangan yang dikasihani Allah:)

4 footstep(s):

cikgu jawe said...

salam ain, baik2 aja ye. jgn tgk baby lama2. nanti baby kejang sbb awak sgt garang. haha!

nur'ain said...

hehe. manade garang la cj. saje je tau. jatuh saham saye.

kekekeke

CAHAYA MATA said...

hehehe.. comeiii..
kirim salam kat Hassan..

sungguh klasik nama itu.. ditengah zaman kemodenan ni, masih ada yg berjiwa klasik..tahniah pd pakcik dik'ain tu.. emmm.. :)

p/s : sepupu akak ada yg nama Hassan.. adiknya nama Hussin.. ayahnya nama Omar.. emm.. (^.^)

nur'ain said...

hehe nama tu klasik dan bersejarah :D