One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

ain. dila. aiza.

Hari tu hujan lebat. Duduk kat sekolah sampai lewat petang. Sorang-sorang. Tapi saya tak rasa marah. Sebab saya kan suka hujan! Terima kasih Tuhan. Sebab turunkan hujan :D


Lepas tu tak terus balik ke rumah. Tapi terus ke Jusco belakang rumah. Alasannya, saya malas nak masak untuk berbuka puasa. Kat rumah tiada sesiapa. Kemudian saya ajak Dila, untuk temankan saya. Terima kasih Dila, sebab layan akak :D


Lepas berbuka, solat maghrib. Sambil tunggu isya', kami jalan-jalan cuci mata. Jalan-jalan sana sini. Lepas isya', kami terus balik. Nanti ayah marah, anak dia keluar malam-malam. Terima kasih ayah, sebab jemput ain ngan dila kat jusco malam tu :D


err..ini cerita lain pulak. Best kalau pakai mask. Tak yah makeup pun dah cantik. ha ha. Sekarang, kalau nak jalan-jalan kat mall atau tempat orang ramai, mesti pakai ini ok ^_^
Dalam gambar ni, kitorang tengah tersengih sakan. Tapi tak nampak pon.



4 footstep(s):

ad3ck said...

Hari tuh pakai mask esek tergelak-gelak je pasal tak biasa hahaha.

nur'ain said...

betul.. pkai mask ni rasa tak macho langsung kan. hehe.

CAHAYA MATA said...

waahh.. si adik tu blajar tekwando ke..? emm.. black belt..? patut la temankan kakaknya ke Jaya Jusco..

hehehehee...

p/s : akak masih mencari mask yg sesuai dgn bentuk muka.. baru la nampak stylo..!!hahaha..

nur'ain said...

hehe. Selamat berpuasa kak :)