One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Minggu berganti lagì.


Minggu lepas sibuk.. Seb baik tak gila. hehe. jangan le gila. lom kawin lagi ni. Jerawat tensen pun tumbuh. Ulser dalam mulut pun ada. Cakit!

Tapi saya syukur sangat-sangat, kesihatan saya baik sepanjang minggu. Cuaca panas dan berjerebu. Sana sini orang demam. Moga hujan rahmat akan turun lagi nanti, ubati bumi yang sakit.

Syaaban bulan nabi, tinggal seminggu saja lagi. Semoga rohani dan jasmani kita siap menerima hadirnya Ramadhan.. hmm.. ^_^

Kepala saya masih berdenyut. Letih tak abis lagi kot. Nak rehat! nak rehat!

See you next week. Hehheh.

8 footstep(s):

CJ said...

ain, cinta bkn utk dipaksa. biar dia hadir dgn rela dn ikhlas. andai ia pergi pun, lepaskan ia dgn tgn terbuka. insyallah awk akan temui kasih sejati. :)

moga awk didakap bahagia. hehe

nur'ain said...

cj, lagi? :D

ad3ck said...

salam kenal ;)

chun ar templet. jeles ar ;p.

CJ said...

hai ain :)

skrg ni kita cikgu2 mmg tgh bz amat. bkn awk je rasa mcm nk gila, aku hampir2 jd gila. jerawat pun tumbuh gak kt muka nih. camno nih. hahaha

jaga kesihatan ye ain. jgn terdedah sgt pd udara skrg. jerebu kuat. risau aku kalau awk demam. huhu

slmt berpuasa gak. cepat je ramadhan kan. rasanya baju raya thn lps masih baru lagi. haha. moga ramadhan kali ni lbh berkualiti buat kita semua. :)

stress kdg2 buat kita makan makin byk. badan pun makin bulat dh ni. haha. kepala aku juga berdenyut agak teruk hari nih. sepanjang hari tidur. mmg betul2 rehat siang tadi. tp masih perlu tidur lagi. kekeke

jgn le cuti lama2 ain. kesian peminat2 awak ternanti2 n3 baru awk. hehe

take care ain. moga bercahaya hidupmu. bercahaya matamu dn bercahaya jiwamu. yeah.. :)

panjang lak mcm n3 aku. haha. sori ~

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

err, template baru ke?

nice nice...

bertepuk tampar itu tidak indah kalau dibuat sorang2 kan? rase mcm org gile pon ade...

sekejapnye rase, tetiba ramadhan dah nak menjelma... huhu...

puterikurekure said...

jaga diri ye awak.
skang ni tgh musim org saket2.

banyak2 minum air masak tau.
:)

CAHAYA MATA said...

fuhhh..
comment CJ di atas sungguh penuh kasih dan sayang..(mcm ayam yg ummi safwan masak..penuh kasih sayang..kan CJ..kan..kan..)

dik'ain.. kesibukkan itu lumrah..hadapi dgn senyuman okey..semua org ada musim2 sibuk dan bertenang masing-masing..

dik'ain..jaga diri.. akak sayanggg dik'ain..muaaahhh.. ;-p

(CJ tak leh tiru comment nih..!!hahahaha...)

nur'ain said...

ad3ck > a ah mmg cun. macih :D

cj > wahhh pjgnye komen. macih cj! :D

ajai > da pose ganti lom? :D

puterikurekure > akak pon jg diri, baby, dan suami, okeh? jgn demam2:D

cm > cj syg sy cam adik dia kak. gimi5 cj! :D

akak pon jg diri bebaik. minum air masak byk2. gembira selalu wokay:D