One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Haji


Musim itu telah hampir tiba







Kali ini,
mak dan ayah akan berangkat ke sana,
dan menjadi antara tetamu,
Tuhan yang Maha Agung..
insyaALLAH


 Syahdunya. uhu..



Alhamdulillah




Alhamdulillah




Alhamdulillah






Nota: Mak ayah dapat penerbangan awal.. 20hb Oktober.. Perasaan saya bercampur baur. Tak terluah rasanya di sini. Apapun, saya sangat gembira dan terharu. Doa saya sebagai anak, semoga urusan ibadah mereka di sana, diredhai dan dimudahkan Tuhan..

..............................

Satu malam, selepas mak ayah selesai kursus Perdana di Putrajaya, saya dan mak duduk bersembang. Tentang tarikh-tarikh perjalanan di sana, wasiat, dan lain-lain.


Mak: Ain nak mak doakan apa kat sana nanti..?
Saya: Doakan ain kawin cepat mak..(dalam hati)


ha ha ha




3 footstep(s):

AinNur Haris said...

tahniah pada parents dik'ain dapat jemputan ke sana..alhamdulillah..

mak dengar permintaan dik'ain tu tau..hehehe..baik dik'ain berhati-hati lepas ni..boleh la langgan majalah PENGANTIN mulai bulan depan..

hahahahaa... ;-p

nur'ain said...

eceh. saya pun bdebar2 gak nih. kot2 termakbul.


haha.

santalia said...

Semoga dapat haji yang mabrur. Rasa macam nak pegi lagi macam mana agaknya Kota Suci selepas 4 tahun berlalu.