One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Luahan hati

...Teringin sangat nak memandu.
...Try lah juga.
...Tak mau orang mengata.
...Lesen ada. Tapi serupa tak ada.

...Suatu hari, semasa memandu

...Nak masuk satu ruang yang muat-muat.
...Dengan hati yakin dan mantap.
...Saya rempuh tembok.
...Kereta taklah teruk.
...Tapi self esteem saya yang teruk.
...Tak sangka, kemampuan saya untuk menjangka ruang, adalah lemah.

...Sekarang bila ada ruang yang muat-muat
...Saya macam fobia.
...Apa lagi cilok mencilok.
...Kat MRR2.




...Lagi teruk self esteem saya.
...Kalau kereta orang lain yang kemik.




Dah tu bila nak pandainya? T_T

3 footstep(s):

CJ said...

kena lawan ketakutan tu ain. aku penah bawa kete, eksiden dgn 4 tayar kat atas. haha..

skrg aku dh tobat. plg laju aku bawa 120km jek. cilok2 ikut keyakinan diri. keke

aRm said...

drive kur-kur keliling taman jela ain..hehehe

nur'ain said...

cj - cj, pd td sy cuba bawa. nasib baik ada pelekat P tu. Saya harap pemandu lain memahami. hekhek.

arm - tu cabaran ke sindiran. haha