One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Kisah "Kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan."




Ikan di FishVille diberi makan, ikan di rumah saya berbunuhan kelaparan.



 Pokok di FarmVille gemuk dibaja, pokok di rumah saya air hujan pun ok.



Dapur di Caf√© World macam-macam ada, dapur di rumah saya berasap pun tidak.
(Berasap la sikit-sikit. Nanti orang cakap saya tak masak pulak. hehe)





Ironinya!
Saya hidup dalam dunia nyata atau dunia maya?


5 footstep(s):

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

"ikan di rumah saya berbunuhan kelaparan."

wahahaha... gelak berguling aku baca ayat ko neh...

alaa, semua neh sementara je ain. percaya laa, esok2 mesti ko akan bosan dan akan kembali berpijak ke bumi nyata gak...

especially kalo dah nak kawen nanti... lalalalala...

nur'ain said...

hok'aloh
kawen lmbt agi

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

why? why private?

lambat ke kawen? mana laa tau kot2 ade anak raja masuk meminang sat gi...

CAHAYA MATA said...

hehehehe...
akak pun dh "terjebak" dlm dunia tak nyata itu...

arrghhh..tiap2 hari hati gundah gulana memikirkan pokok2..ikan2..masakan2..hehehehe..

blog pun dh terabai skit.. :-(

nur'ain said...

ajai > saje private. nak suh hang rajin taip email address.

kak CM > gundah gulana pk ayam itik ke kak. hikhik