One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Kamu sweet..^_~





I can't stand alone by myself



Kawan..terima kasih.
Maafkan kelemahan saya yang maha banyak.
Kamu sweet ~ & tetap dalam hati.


Thanks for being there :)




.................


Esok. 16.12.2009, tamat SPM.
yoshhh....! tak sabar tunggu esok hari :D

Sekarang ni saya malas nak menulis panjang-panjang.
Sindrom penyakit lama dah mari.

Umur meningkat. Saya rasa ada perubahan dalam corak pemikiran saya. hehe.
Betul lah apa orang kata; Untuk jadi matang, kita perlukan masa.
Betul ni. Tadi baru saya perasan. Nanti ah cerita pasal ni.
Ada yang nak share tak. Malu la nak citer sorang2. hahaha



2 footstep(s):

Intan and The Boys said...

perubahan apa?
citerlaaa....

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

tak sabo... tak sabo...