One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Please-lah

Jangan dekat dengan saya kalau kamu cuma fikir loan dan $$$$



Mat, sori. Memang entry ni rentetan dari pesanan penaja entry awak. (Jangan delete ek. Bukti penting tu.)
Saya cuma teringat beberapa pengalaman dingorat oleh mamat yang fikir saya bodoh.
Tapi pengalaman saya tu sumpah tak ada kaitan dengan awak. (Kena jaga gak hati kawan-kawan)




 
Tekel saya sebab saya kerja gomen?

Kata saya:  
it's irritating beb! Duk jauh-jauh. Syuh. Syuh!

Nasihat saya:
Tolonglah. Betulkan niat awal kamu. Jangan fikir wanita sebagai alat. 
Walaupun kamu tak berterus terang, tapi niat kamu itu akan terserlah dari tingkah laku dan kata-kata.
Kalau tak mahu merana badan, belajarlah membina hubungan dengan IKHLAS.









Huh. Serius hangin.

5 footstep(s):

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

wakaka... mesti ko ingat aku keji gile kan? (walaupun ayat2mu dilapisi dengan penuh waspada)

memang pun. kalo tak takkan nama aku akeji, ye dak?

tapi beb, sebenarnya aku memang pernah jumpe mamat camneh. beliau bekerja kilang. maka dikelilingi oleh mat-mat kereta yang kerjanya suka nak mekap bamper.

beliau begitu banyak skandal di sini dan di sana. tak kira laa kilang sebelah mana, pasti ada awek yang pernah beliau mintak fon number.

alih2 tau2 je beliau menikah dengan pilihan mak bapak. rerupanya baru tau sebab beliau setuju menikah adalah kerana bakal bini beliau adalah orang gomen.

okeh aku tanak dedahkan nama sebenar sebab aku tanak dicop sebagai mengumpat (neh tak kira ngumpat ke Jai?)

mungkin aku aku salah tafsiran dan mungkin cerita ini di-exaggerate lelebih tapi sememangnya kebanyakan perkahwinan yang diaturkan ibubapa selalunya adalah berlandaskan harta dan kerjaya. kan?

oleh itu marilah kita berpasang-pasangan terlebih dahulu sebelum mak bapak carikkan jodoh utk kita.

jom ain...

lalalalala...

CJ said...

sabar ain. biar kita matang akal.. ;)

kawen krn duit takkan bawa ke mana. apatah lagi kawen kerana loan.

ajai, ain.. korang jgn gaduh2 ekk. adat org bercinta mmg begitu. lalalala

puterikurekure said...

ish..tak baik kan jantan camtu.

sabar k ain...si ajai tu bergurau je. =)

nur'ain said...

ajai > pjgnye komen! haha. jai, macih 4 sharing :p

cj > cj nk kena sembur gak ea. haha

puteri > ajai tu gedik kan. kehkeh.

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

cj, bukan gaduh laa. bak kate p. ramlee, sedangkan lidah lagi tergigit.

har har har har macam harram...