One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Tahun Baru 2008

Azam tahun baru:

  • Rahsia...

  • Rahsiaa...

  • Rahsiaaa...
Masa tengah suntuk waktu ni (cam pelik je ayat ni). Tapi gatal gak nak mengarut sikit2 kat sini. Kirenye nak tumpang lalu je la. hee.
Selamat Menyabut Tahun 2008 tuk semua..ringkas dari saya, semoga kita refresh kembali semangat2 yang pudar..yang layu2 tu segar2kan kembali wokeh...^_^
Kalau boleh, pastikan kita ada satu azam atau misi tuk diri sendiri. Simple pun oke ape...dari takdekk. hee.
Saya bagi contoh. 
"Ain akan menjadi seorang anak yang baik kepada ibu bapa, kakak yang mampu jadi contoh untuk adik-adik, kawan dan sahabat dalam erti kata yang sebenarnya, dan menjadi pelajar yang tidak melakukan kerja disaat-saat akhir." huh! he3 ^_^

10 footstep(s):

cikgu jawe said...

selamat tahun baru 2008 'ain. jgn tahun je selamat. kita pun nak selamat juga. tingkatkan ibadah, kukuhkan iman.

azam rahsia? mcm artis le ko nih..

Lucca D Jiwa said...

lalala... selamat tahun baru... moga2 tercapai azam...

nanonano said...

welcam bek to skol,
hiks :p

kurekuredalamperahu said...

happy new year!!!!!!!

bintang hati said...

salam..haii adik ain..

SELAMAT TAHUN BARU 2008..
semoga Allah terus menghadiahkan kebahagiaan dan kecerian utk dik ain ehh... :-)

dik ain ni student lagi ehh..? study kat mana...? emm..nanti email akak leh..

bintanghati220@gmail.com

palie said...

azam = rahsia? hehehehe... x kisah laa kan... sendiri punya citarasa kan?

nur'ain said...

cikgu ~ insyaAllah..moga selamat semuanya ^_^

palie ~ lalalililulu..awk juge..:D

nano ~ huhu. tenkiu nano..^_^

kure2 ~ Hepi bezdaY...!! hehe. tkde kaitan lak.

kakBintang ~ ye...sy kanak2 riang lg. hee.

Sy doakn mga akak ceria selalu, tabah selalu..^_^

palie ~ ha ah secret ;p hehe

palie said...

erk... saye komen utk kali ke-3 kali ni...


p/s:lain kali selalu laa update... hehehe...

bintang hati said...

dik 'ain..
bila nk update...

emm..akk rindu nk baca entrie dik 'ain.. :-)

nur'ain said...

palie ~ macih sudi datang byk kali. he3. wat la mcm umah sendiri..hee :D

kak bintang ~ kak, kadang2 byk saya nak cerita, tapi tak terkeluar kat sini. Mampu terluah kat dalam hati je...bukan akak je yang rindu, saya pun kdg2 rindu ngan diri sendiri. hehehe.