One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Fighting the Loneliness!



Lagu 'Melawan Kesepian' oleh Siti Nurhaliza mungkin saya boleh ambil sebagai lagu tema hidup saya untuk kali ni. ececeh ayat. hehe. Aduhh...seksa juga ni. Saya bukan mahu cinta itu kembali pada saya, cuma kadang-kadang rasa kesepian seolah-olah mahu mengheret dan menghambat saya kembali ke situ. Hati saya kuat mengatakan cinta yang baru saya tinggalkan itu, bukanlah yang terbaik untuk saya.. Oleh itu saya bertekad tak mahu kembali ke sana.

Cinta yang sebenar masih terhijab dari pandangan mata hati saya.. Allah belum mahu membukanya untuk saya. Cuma ia sedang memberi ruang dan masa untuk saya mempersiap diri.

Dan Alhamdullillah, perasaan tersebut menguatkan hati saya untuk melawan rasa kesepian itu. Alhamdullillah saya masih mampu tersenyum semanis-manisnya. Hehe.



3 footstep(s):

Ann said...

just remember that every thing happend for a reason..so mgkn ini yg trbaek utk awk buat ms skrang..xgne berpaling pd sesuatu yg sudh dirskn tdk bgs utk kita..semoga diberi kekuatan..:)

nur'ain said...

Tenkiu cik noha ..InsyaALLAH ^_^

Anonymous said...

hehe.. ain!!.. saje je nk panggil. jom sarapan. ko belanje ek..