One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

adakahsayasukabolasepak??

Bola..? Saya bukan peminat bola sepak. Tapi saya bukan anti bola. Kalau orang lain boleh begitu fanatik, mungkin saya antara yang tergolong dalam kelompok neutral. Jujur, saya suka tengok game, tapi hanya sampai situ. Saya rasakan bermain bola itu memang seni. Boleh ternganga jugak la bila tengok pemain2 hebat mengelecek dan mengelirukan lawan. Saya boleh layan. Ikut pengalaman saya yang tak berapa ni, saya boleh bertahan dengan menonton dua perlawanan bola berturut2 untuk satu malam. Tapi nak sembang pasal bola memang out. Dah lama saya dalam posisi ini. Pendek kata minat pada bola sepak itu tak berkembang tapi tak pula menguncup. hee.

6 footstep(s):

nanonano said...

waaaa,,,
kite same la..
sependapat,
hihihi..
"gip me paif"

saudagar gaRAM.. said...

gua??

gua layankan je bola..
menulis pasal bola?

mungkin tidak..

walaupun dulu en wayne rooney tu anggap gua cam rakan seperjuangan dia...





hahahaha...salam singgah

nur'ain said...

nano,

kite same?? sep sep! hehe ^_^

saudagar gaRAM..,

hekhek. tak sangka yep rupa2nya awk kamceng ngn mamat tuh!

saudagar gaRAM.. said...

gua rapat dgn mamat tu?

takdelah..
mana ada..
cuma dia je rapat dgn gua..


hahahahaaaaa...

nur'ain said...

hihih lagi dasat tu wak. nk otograf ^_^

CAHAYA MATA said...

hehehe...
mungkin bersikap NEUTRAL tu lebih baikk...fanatik sngt pun tak elok..

apa kata dik 'ain join CHELSEA Fans Club..mesti minat pada bola sepak akan semakin berkembang dgn baik..hehehe...Join team sorak akak.. ;-p