One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Dunia dan kita



Cuti hari sabtu, ahad dan isnin yang lepas saya dan keluarga bercuti dalam kete. Kami pergi merata-rata tempat..bukan untuk jalan-jalan cari makan. Tapi semuanya urusan keluarga yang mesti diselesaikan bersama. Hm. Memang rumahku syurgaku! Syiok lagi duk umah.. Panas betul kat luar sekarang kan. Rase nak buat umah kat tanah tinggi je. Sejuk.



Balik je rumah, tengok pulak berita penindasan terhadap Islam, gempa bumi, ribut taufan, banjir serta isu pincang akhlak. Itu semua buat saya rasa panas sejuk. Mungkinkah dunia ini sudah hampir ke penghujung.


Ilusi optikal (rembat kat Gecko & Fly)











sedihnyer (moga kita semua diampunkan Allah)



6 footstep(s):

faisal said...

slm awk, ada gak ek bercuti dalam kereta,hehehe...:) yup, mybe dunia dah nak sampai ke akhirnya..tak kisahlah org yg beragama or tak,huhuu

CAHAYA MATA said...

firstly,
cantik layout baru ehh..nampak terang skit..hehehe...

secondly,
tomeynya gambar kucing tu..huhuhuuu...

thirdly,
emm..ya, dunia dah semakin tiba pada hujungnya..bersedialah.. Tepuk dada, tanya iman...

dik 'ain TAKE CARE okey...(",)

cikgu jawe said...

salam ain..

1. apa rasa cuti2 dlm kete eh.

2. cuaca mmjg agak panas. salah manusia juga tebang hutan sana sini.

nur'ain said...

acai ~ hehe. ade...saye ler orgnyer.

Betul..moga akan selalu ada yang mengingatkan kita.

nur'ain said...

kak cahaya mata,

1stly, dh terang ye? mendung dah berarak dari blog saya ni. hehe.

2ndly, huhu. kucin tu cumels kann. gerammm

3rdly, betul..moga kita semua sudah buat persiapan ke alam sana.

hm insyaALLAH..akak pun jaga diri yep ^_^. mmuahhh~!

nur'ain said...

w'slm cekgu!

1. Tak best.
2. Betul cikgu..pijar rasa kulit kena cahaya matahari. Kat padang mahsyar nnt tk tau cmne matahari sejengkal dari kepala.. moga kita semua dilindungi