One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

pandacomel

2 dan 3 malam kebelakangan ni saya susah untuk tidur malam. Ini bukan sebab saya terlebih tidur siang yep. Saya tidur sekatil dengan dua lagi adik saya, tapi apasal derang tak perasan saya tergolek-golek kat sebelah derang ek. Mereka nyenyak. Secara jujurnya, memang ada sesuatu yang ganggu tidur saya. Dan sesuatu itu semakin bercambah dalam fikiran saya sehingga mata saya mampu terkebil-kebil sehingga jam hampir 3 pagi. Saya tak peduli sesuatu yang mengganggu saya itu. Saya cuma tak mahu esok paginya mata saya kelihatan sama seperti seekor panda yang comel.









3 footstep(s):

AinNur Haris said...

dik 'ain..
nape tak leh tido ni..? ingat siapa..? hehehe...ingat akak ehh.. ;-p

jangan di layan sangat hati tu..tido la nyenyak2..bangun pagi dgn semangat baru, hari baru...ok..

Acaii Jawe said...

slm ain, alahai, siannya dia..mesti teringatkan pakwe nih,kekekeke

nur'ain said...

kak cahaya,
ha'aah saya teringat akak ^_~
bangun pagi tu, dengan mata panda saya leh joging keliling AU2A tauu. hehe

acai,
saya bukan teringatkan seseorang..saya cuma teringatkan sesuatu ^_~