One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

aku.tapak.sulaiman



SMKA Simpang Lima, Sabak Bernam :: 2002





Kulai :: 2007





Mutiara Rini, JB :: 2008



Gambar 1: Di tengah-tengah court aspuri. Ala-ala Power Rangers. haha

Gambar 2: Cekgu-cekgu beRaya. Rindu korang weh..~

Gambar 3: Sakan curik-curik masa. Lepas exam. Rumah Limas nama tempat tu. Banyak replika umah or bangunan. Mewakili setiap daerah dalam Johor Darul Takzim. Cantik tempat rekreasi ni.

10 footstep(s):

Si Kachak Yang Masih Teruna said...

wo!
mcm sronot je.

psstt,
dlm2 ramey2 yg bertudung tu, xde yg single ke?

mua ha ha. cHreT!

nur'ain said...

hehehe.

yo!
mmg sronot!

single..? ade jep. nk borang?? hehe

'cHreT!' tu munyik buang ingus ke hape??

CAHAYA MATA said...

comelnya layout terbaru dik 'ain nii..hehehe.. comel mcm tuannya ehh..(^,^)

p/s : dik 'ain..akak terfikir tentang comment dik 'ain hari tu..betul ke "kita tak boleh mengharapkan kekuatan dari org yg pernah melukakan kita"...?? emm..akak fikir..fikir..fikir...betul jugak la dik 'ain..

nur'ain said...

Salam kak..^_^

comel ye kak..tenkiu~ ^_^ ini layout pinjam je kak..:D

p/s jugak: err sy main ckp je tu..memandai je..hehe. Tapi kalau Allah dah takdirkan kekuatan tu akan di sampaikan melalui org yg pernah lukakan kita, itu takdir kita ^_^ (budak ain memandai lagik!heee)

Penoreh Getah said...

ketemu tidak dengan rumah contoh kluang di rumah limas tu?

nur'ain said...

Jumpa. Dan antara yang paling cantik! hehe.

Tyra said...

Cantik layout nih.. kemas, simple dan cute. hikhik..

nur'ain said...

tyra! tyra! tyra! tenksss ^_+

rasso said...

gambar jaman sekolah tu soo sweet taw... ehehee

syahdu...

nur'ain said...

hehe. memang syahdu syahdan! :D