One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Chegu 'Ain



Malam tadi saya selongkar kotak lama. Mahu cari maklumat Rancangan Orientasi Sekolah (ROS) sewaktu praktikal di Sek. Men. Keb. Bandar Maharani, Muar dulu. Banyak memori yang ada dalam kotak tu. Semua masih ada. Tersengih sorang-sorang jugak la saya malam tadi.





ihik ihik.. tengok rama-rama kat tudung saya..mereka teliti sungguh.



uhuk uhuk..kiutnyer sayer ngan cheongsam...





Ini adalah chegu ain. ^_^. Student yang lukis. Mereka pelajar tingkatan 1 Dedikasi. Majoriti dalam kelas tu adalah pelajar cina. Saya minta mereka lukis kawan2 baik mereka dan nyatakan mengapa dia dipilih.. Ada lebih kurang 5 lukisan merujuk kepada saya. Saya letak 3 jep. Ada lukisan saya tengah pegang rotan panjang kat belakang. hehe. Tapi itu cuma imaginasi mereka sebab cikgu praktikal (UTM) tak boleh gunakan rotan di sekolah.





oppss...ini lukisan sape yang lukis ehh.. hehe.
Anda tak dibenarkan sama sekali mengkondem lukisan di bawah ini. huhu.
Die cakap takde sape yang nak lukis gambar die...saya apalagi menyerahkan diri lah. hehe.
woooo korang cakap tak cantek yerr.... tapi muke die memang cenggitu tau. Bulatnye. Lebarnye. Rambutnye. Comelnye. ekeke.






7 footstep(s):

Tyra said...

alololo...
kiutnye chegu ain.. dgn cheongsam.. sexy yu.. :))

CAHAYA MATA said...

hehehe..cute ehh imaginasi diaorg nihh.. :-)

dulu akak sekolah kat Sek.Keb.Bandar Maharani,Muar..tp sekolah menengah tak pulak sambung di SMK Bandar Maharani..huhuhuu...

p/s : terus lah selongkar barang2 lama tu..mana tahu lepas ni jumpa "benda2" lain plak..hikk hikk..surat cinta dari anak murid ada..? oppsss...

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

sian sama mr. lau wei feng yang takde tgn... awak neh kalo ye pon nak tunjuk bakat tunjukkan laa sampai perabih...

wakakaka...

saya igtkan memula tadi (seimbas pandang) tajuk entri neh "lukisan saya ketika zaman sekolah bertajuk 'cita-citaku'"

by the way bagi seseorang yg menerima appreciation sebegini rupa pastinya telah memberikan impak yg sgt berkesan pada si pelukis2 lukisan tersebut (both +tively and -tively)

ahaks... :-p

nur'ain said...

tyra,
sexy ye? hehehe. memang pandai budak2 tu adjust saya :D

kak cahaya,
heheheh! tak jumpa pulak surat cinta utk saya.. surat komen ada la. hehe.

oh akak dari sana ye...knp tak sambung SMKBM?

ajai,
erk. awak tak dibenarkan mengondem saya di sini. heheh.

huhu saya harap mereka semua dapat yang positif aja lohhh... :p

nanonano said...

aiyarkkk !!
awat kedua belah tapak tgn wei feng tu tade??
kene cantas kah??
uiiii..

Si Kachak Yang Masih Teruna said...

errr,
che'gu yg "kiut" itu kelihatan spt ma'chik2 shj.

cHreT!

ha ha.

nur'ain said...

nano,
hehe die takde tgn sbb sy tak pandai lukis tangan.. Nanti jadi cam tgn doraemon plk ^_^

si kachak,
haha. Betul lah tu. Makcik ain.

*sampai ati..~ :p