One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

better listen than talk !



Semalam saya terjebak. Dengan mainan aturan sendiri. Saya tak berniat nak sakiti sesiapa. Peringatan untuk diri sendiri: Jangan bercakap kalau hati sedang sakit. Buruk padahnya!



Sekarang saya mahu diam-diam main batu seremban





hmmm....nyum nyum. Buku ngan pensel tu bole makan tak?



Gambar: www.clevercupcakes.com




~23Jun2008

13 footstep(s):

cikgu jawe said...

masa aku taip ni kan, azan berkumandang kat laptop aku. rasa damai je tau.

tenang2 je ye ain.. senyum.. :)

nur'ain said...

bile cikgu cakap camtu saye rase sy ni mcm orang hilang akal lak. hikhik.

da lame cikgu tak kelihatan di sini.

sy sedang tenang *smileee...*

puterikurekure said...

canek la cupcake tu..sayang nak makan...

<*,--J-i-W-@-k-u-- said...

Jangan bercakap kalau hati sedang sakit..uhuw..susahnye..saye x boleh..hahah..lagi hati sakit lagi banyak sye kna bercakap2..kekeke
bngus ain nda seorg yg penyabar..wah..

Tyra said...

kalau hati sy sakit, sy lebih suke tidur sbb xtak mau org lain kena bahananye.. ekeke..

aku..ibnmasir said...

better kurangkan cakap2 kan..lebih byk ckp, lg byk dosanye..oops..

Si Kachak Yang Masih Teruna said...

Hati sakit, xmo bilang la. Bagi hentam sebijik, tgk camne rabak x rabak. [sila baca dgn dialek singapore bg mendapatkan 100% feeling]

Action speaks louder than words.

cHreT!!

CAHAYA MATA said...

dik 'ain..
akak nak tumpang main batu seremban leh..? saper menang leh habiskan cupcake yg comeyy tu..nak tak...? hehehehee...

p/s : hati akak pun tgh gerimis2..tp tak nak cakap laa..nanti panjang sngt plak..huhuhuuu... (^,^)..smile..

cikgu jawe said...

aku selalu dtg bertandang tau ain. cuma kadang2 tak tau nak komen apa. kdg2 dtg org takde. takut masuk rumah org takde tuan. huhu..

nur'ain said...

Puteri, Jiwaku, Tyra, Ibnmasir, siKachak, kakCahaya, dan Cikgu Jawe, Macey singgah sini...^_^ Mmmuah 1000X!

~Kesihatan tuan umah sedang tak menentu..! ^_^

nur'ain said...

err maksud saya kesihatan mental. huhuh!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

boleh! makan je laa... sedap tu... rase gule...

nur'ain said...

ajai,
hoh manis eh. Saya tak suka makan objek manis atas kek dan sewaktu dengannya.