One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Bila Cinta Berbisik


" Apabila cinta telah berbisik, lautan api bukan lagi halangan, gunung tinggi tiada lagi tandingan. Hanya sekali cinta berbisik, maka runtuhlah ego lelaki, punahlah keangkuhan perempuan. Tahukah engkau apa yang dibisikkan oleh cinta? Ia membisikkan keberanian untuk kau berlari ke kaki langit, menggapai bintang yang berkedipan, lalu menunjukkanmu jalan kehidupan sehingga kau bisa menempuh segala rintangan hidup ini, tiba di perhentian waktu yang kau impikan dan menemui dia. Kau memimpin tangannya ke satu jalan, jalan yang akan membawa kau dan dirinya ke alam penuh fantasi, tiada duka dan kecewa, hanya berdua sehingga ke akhirnya. Namun untuk mengecapi semua itu, bukan alang-alang pengorbanan yang perlu kau tunaikan. Bukan sedikit air mata yang akan tumpah, bukan sekeping dua hati yang akan terluka, bukan sesaat dua masa yang perlu kau atasi, bukan sehari dua untuk kau menanti cinta itu berbisik, malah sepanjang hayatmu ia tidak akan mencukupi untuk kau kenal erti cinta, kerana itu cinta enggan berbisik..."


~ Bintang Jatuh, Ruhani Mat Darin



"LOVE IS,
FORGIVING EVENTHOUGH IT'S HARD 2 FORGET
HOLDING HANDS AND NEVER WANT TO LET GO
HOPING THAT 2MOROW WILL BE AS WONDERFUL AS TODAY
SHARING SECRETS AND WHISPERS AND STAR SPANGLED NIGHTS
AND MOST IMPORTANTLY, LOVE IS,
KNOWING THAT U'LL NEVER BE LONELY AGAIN...."

~ Anon



hapdet: Semalam saya keracunan makanan! huhuh. Tu la. Saya cakap sakit perut, sumer orang suh g toilet jek. Nyampah. Bila bibir i dah pucat lesi baru sumer nak caye. huh nyampah. Seb baik klinik tu bukak lagi tau! hurrr...

Belacan lam peti ais tu dah expired ke hapeee??! 

13 footstep(s):

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

"Namun untuk mengecapi semua itu, bukan alang-alang pengorbanan yang perlu kau tunaikan. Bukan sedikit air mata yang akan tumpah, bukan sekeping dua hati yang akan terluka, bukan sesaat dua masa yang perlu kau atasi, bukan sehari dua untuk kau menanti cinta itu berbisik, malah sepanjang hayatmu ia tidak akan mencukupi untuk kau kenal erti cinta"

awak...

huhu...

rasso said...

erm....

saudagar gaRAM.. said...

bila pasir berbisik plak camne??


dan bila pasir berDENGUNG?



hahahahahaa...
maaf,gua tak serius.

CAHAYA MATA said...

aduhh..!!
dasyat juga pengertian cinta itu yer..

:: sedar tapi tak ambil peduli..mahu tp tak mencuba..dan takut namun tetap gila... ::

nur'ain said...

ajai,
uh uh..ngapain dong...:D

rasso,
ehem..macey singgah sini ! :D

saudagar garam,
hehehe lu memang garam!

kak cahaya,
hehe memang dasat kak.. Sifat manusia memang degil dan banyak keinginan.

Penoreh Getah said...

janganlah berbisik dengan cinta.. nanti tidak jelas ayatnya.. berjerit lah dengan cinta moga jelas segala

nur'ain said...

hoh! romantik pe bisik-bisik. hehe

Si Kachak Yang Masih Teruna said...

errr,
aaaaa,
anuuuuu..

Deym, aku fail bab ni!

cHreT!!

nur'ain said...

hehehe siKacahk,

di larang buang ingus di sini

puterikurekure said...

hamboiiii.....
jiwang naaa......

cikgu jawe said...

ain. semalam aku keracunan gak. tapi takle sampai pucat lesi bibir. cuma balas dgn pil chi kit teck aun jek dgn sapu minyak angin.

lain kali kalau keracunan makanan, cepat2 minum air kelapa muda tau.

Tyra said...

Mak aih... mendalamnya tafsiran cinta tuh.. :|

cam indah dan best jek. tp kdg2 hakikat cinta tu pahit gak. :'(

take care ye ain! :D

nur'ain said...

puteri,
ngeh ngeh! :D

cikgu jawe,
maceh cekgu.. tapi kat KL ni air kelapa sumer gule je yg lebey.. :D

tyra,
betul tu. cinta nampak cam indah. tapi memang ade pahitnyer.. telan jek la..hehe.

wokey..u 2! ^_^