One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

ngilu

2 3 hari nih macam ada rasa yang mencucuk-cucuk.. ngilu
banyakkan istighfar
dosa melambak barangkali
hari ni saya baca Reader's Digest
terjumpa satu ayat

" Massage can be as powerful as morphine for those in pain "

hm..sebenarnye belakang i sakit ler...
dah lame i teringin nak gi mengurut
ape la rasenye ngurut secara intensif
jangan ler suruh i makan ubat
tak sentimental taw
oh ya..saya juga jarang minum susu kebelakangan nih
sebab itu ke?
atau sebab saya banyak duduk waktu kat skolah..??
kerusi untuk cikgu dalam kelas tak syiok langsung
saya lebih suka meronda

10 footstep(s):

cikgu jawe said...

minum susu ain. tambahkan kalsium. hehe

angin kot je tuu. aku pun sama le ain. sakit2 gak blkg nih. tgh cari2 tukang urut gak.

hehe.. sakit kita sama le.. apakah tandanya nih.. hehe

nur'ain said...

hehehe cj. wife kan ade.

cikgu neh suke kuar ayat kontroversi!

cikgu jawe said...

hahahaha.. sori ain. gurau jek.. hihi

cpt2 sapa dulu dpt gi berurut.. :)

CAHAYA MATA said...

emm..dik 'ain cari la tempat berurut yg bagus-bagus..try tanya orang2 tua..lambat berurut nanti takut makin teruk plak sakit belakang tu...emm...

cikgu jawe tu saje la tuu nk manja-manja dgn dik 'ain ekk..hehehe..ngadu je kat wife CJ tu..hohohohooo...!!

Si Kachak Suparjo said...

err,
biasenye org mengandung je sakit2 belakang ni. :p

cHreT!

puterikurekure said...

alala...
ciannye.

comel je layout.
suka la!

cikgu jawe said...

cahaya mata:
cait!.. awak saja je nk cucuk 'ain ye.

dengki le tu org nk manje2 kt dia.

wahahahahhaah!

larriiikkkkkk!! *sambil tutup muke*

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

suparjo... dakyah mu itu mmg ada asas yg kukuh...

makan laa panadol xteng ain oi...

Superb GURU BaniHassim said...

huhu...
ngilu tu rase cam baru lepas sunat ke cikgu???

Heheh... :D

nur'ain said...

cikgu jawe,
hehehehe. baik cikgu!

cahaya mata,
kak, saya nak cari suami yang pandai mngurut leh?? eheheheheh.

cj tuh saje nak nyakat :D

suparjo,
ehehee. manade pregnant.. :D

puterikurekure,
macih puteri...sila dapatkan sebelum kehabisan :D

cikgu jawe,
ngadu kat akak baru tau!

ajai,
haihh.....takmo panadol!
:D

cikgu banihassim,
ekekekekek. mungkin juga. sakit sunat tuh rase ngilu eh???