One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

it's complicated

Salam semua...

Saya mahu kongsi apa yang selalu dalam pikiran saya 2 3 hari ni.






"Pada pendapat saya, bakal suami tak sama dengan boypren atau pakwe. Jadi boypren tak bermakna dia akan menjadi bakal suami. Boypren memang ramai. Tapi bakal suami cuma seorang. Boleh tak jika saya mempunyai ramai pakwe, tapi sebenarnya masih single. Itu bukan playgirl kan? Kriteria yang diperlukan untuk menjadi pakwe itu berbeza dengan kriteria menjadi bakal suami."




..





Status saya: It's complicated.





ntah hape hape.. Fikiran saya belum dilandasan yang tepat.. Ini hasilnya Confused

9 footstep(s):

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

"Boleh tak jika saya mempunyai ramai pakwe, tapi sebenarnya masih single"

tak bole... hehe... mmg betol, kriteria di antara 2 makhluk neh mmg berbeza... tapi tak bermakna pula sang 'boypren' tidak boleh diupgrade menjadi si 'bakal suami'. it's possible oke!

ape2 hal pun, kuasa di tangan anda. hak hak!

eh, pengkomen pertama ke neh? haha, mesti CJ jeles...

puterikurekure said...

ala yang, berkawan biar seribu, berkasih pada yang satu.

so..
pandai makan,
pandai simpan la!
hikhikhik!

(apa jenis kawan la aku ni...huhuhu)

KaSiH said...

buleh...sbb kita perlu membuat pilihan yg tepat kan...let's all go with the flow...allah know better than us...

cikgu jawe said...

salam ain..

fikir biar dipandu iman.

sekian :)

13may said...

saya sokong!

err...saya jadi pakwe awak bleh??? hehhe hehe

Salam Aidil Adha :)

Tyra said...

haha... jangan nnt termakan diri sudah la ye.. :)

nur'ain lǝɯoɔ said...

ajai,
tak boley..?? oke oke
hehe

puterikurekure,
hehehe. takpe.. ai pon takut nak berpakwe ramai.. hehe

kasih,
betul jgk. berkawan biar seribu. kekasih hati cuma satu. hihi

cj,
hihi. saya saje nak nyakat je nih

may,
hui. ai acah acah je. hehe

tyra,
betul! merbahaya :D

cikgu jawe said...

ooooooooo! nakal ye. suka nyakat org. huhu

Indrasakty said...

Err.. sekali tercedera lukanya dalam. Sekali terpaut, lupanya sukar. Kalau berkali-kali terpaut, lebih parah.

Padahal yang dicari kan cuma satu. Jangan risikokan hati sendiri.