One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Teh canai satu..!

erkk..

Salam.. Smile

Semoga entry yang dimulakan dengan salam dan senyuman ni mampu hapuskan rasa letih dan rasa tak bermaya dalam diri saya.

Saya berkira-kira untuk amik supplement ke hape ke.. Supaya senyum saya selalu lebar serta bertenaga untuk bekerja sampai lewat tengah malam sekali pun.

Tetiba hati rasa sedih..bila fikirkan, adakah hidup saya akan seperti ini untuk tahun-tahun akan datang. Sampai bila ia akan berterusan?

Wahai cik 'ain..ikhlaskah hati anda..? huhu. InsyaALLAH.. Tapi tak salah rasanya untuk saya beri sedikit ruang untuk hidup saya sendiri. Ataupun saya tak berhak untuk itu..?? huhu rasa nak nanges skang jugak Crying

Saya mahu difahami. Bukan disalah erti.. someone plis!



Fokus saya sekarang: 2 and 3

Nombor 4 tu asek duk menggoda saya.
Saya dahagakan nasihat dari insan-insan bijaksana.





12 footstep(s):

cikgu jawe said...

awat nih? tetiba je sedih2.. meh cerita sikit kt aku. :)

kerja jgn sampai terkorban diri. beri masa utk diri sendiri. ada masa keje, ada masa rehat..

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

terperangkap ngan dilema nak tolong mak bapak ke ape neh?

"Saya mahu difahami. Bukan disalah erti..." hrmm...

well, saya masih belum mengerti, apatah lagi memahami. tapi yg saye ketahui, awk mmg sdang dilanda penyakit hati.

tabahkan diri, Illahi diperhati. semoga pedoman hadir di saat yang paling ain perlukan sekali.

mak saye selalu soh ajak saye bjalan2 ke sana sini. naik motor je, kalo basah kang saye gak susah hati.

tapi takpe, 9 bulan beliau telah keluarkan tenaga diri...

harap ain kembali ceria, okeh!

puterikurekure said...

ehem...
no.4 menggoda ye?
takpe, boleh je tergoda. asalkan jangan dilupakan no.2 dan 3 kire ok apa.

buat slow2..seiring sejalan gitu.
ok yang?
takmo sedih2 ok?

CAHAYA MATA said...

dah agak dah..
mesti cikgu jawe jadi pengomen pertama.. emmpphhh... :-p

dik 'ain..
akak cuma nak dik 'ain pertimbangkan satu perkara..JANGAN LAH TUA SEBELUM USIA..tolong lahh.. (^,^)

fikir-fikirkan yer...

cikgu jawe said...

cahaya mata >> ayaarrkkk.. cik nur mata sudaaa maraaa deeyyy.. hihi

betul tu ain. jgn tua sblm usia. erk..

hidup susah hati dn terlalu byk berfikir akan menyebabkan urat2 kt muka mudah tersimpul. menyebabkan aliran darah terbalik dn mematikan sel2 muda dn aktifkankan sel2 penuaan. belasah je. aku fail biologi!. hehe

CAHAYA MATA said...

cikgu jawe..
SAYA bukan marah laa..SAYA cemburu skit je..hikk hikk.. (^,^)

dik 'ain..
take it easy..hidup ni kalau tak pening-pening tak syokkk arr..hikk hikk..(tp jgn la sampai tersimpul urat plak..) ;-p

cikgu jawe said...

cahaya mata >> adeiii.. jgn le jeles2 kawan.. hehe.

ain, kesian dgn awak. sabar ye. bawa2 le rehat. supplement juga blh ambil. tp elok dptkan nasihat doktor dulu. yg penting, jaga pemakanan dn masa rehat awk. lbhkan vitamin c dn b dlm makanan. elok juga ambil bijirin dn kekacang dn sayur2an hijau.

gembirakan hati awk. bila hati gembira, awk akan jd gembira.

:)

KaSiH said...

err ain...masalah perlu diceritakan tp bkn dgn ubat ok...nampaknya awk tak berasa keseorangan..tu cj ada...cahayamata pun ada...pasal no 4 tu...masih boleh di ejas rasanya...harap2 awk hepi dgn keputusan yg awk ambil...semoga allah sentiasa slalu bersama...

indrasakty said...

Mari minum teh, sambil renung bintang bulan, sambil lupakan hari semalam, sambil merancang masa depan, sambil-sambil ingat Tuhan.

Maksudnya: Belajarlah bertenang.

saudagar gaRAM.. said...

gua paham..
gua sangat memahami..


hahahaha....

Si Kachak Suparjo said...

Ape ade hal?
Lek dulu, mai sechawaannnnn..

nur'ain lǝɯoɔ said...

kawan2 tercayang semua,

ariGato...!26X ^_^