One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Gemuk



Hujung-hujung bulan macam ni, saya rasa badan menggemuk.. Segala urat saraf menjadi sensetif.. Emosi pun jadi serabai. Hehe over tak.

Semalam saya dengan aiza pi main geli-geli ngan ikan cincin. Terasa syok pulak, nanti dah ada kolam kat umah, nak bela ikan tuh. Boleh? Hehe. Berangan aje tuh.

5 footstep(s):

CJ said...

bestnya rendam kaki dlm air sambil di kelilingi ikan2 yg manja. pelik gak aku, tak mabuk ke ikan tu?.. hehe

nur'ain lǝɯoɔ said...

cj, ikan tu tak mabuk sebab die gigit-gigit aje. hehe.

Indrasakty said...

Maksud CJ tu, ikan tu tak mabuk (atau pengsan) ke dengan bau kaki tu?

nur'ain lǝɯoɔ said...

huhuh. gitu ke cj?


kecit ati >:p

CJ said...

ehee.. lalalalala.. ikan apa taunya. dia tadek hidung pun. jgn risau. hehe..