One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Tua pun tualah.

Setiap kali saya menyuap makanan ke dalam mulut, mata saya pasti terpejam sekejap. Orang lihat seperti saya menghayati suapan itu. Seperti suapan pengantin mungkin. Adoilah. Cakap pasal pengantin, teringat umur saya akan masuk 24 tahun. Entah kenapa hari ni saya jadi risau dengan umur. Tak pernah-pernah saya risaukan perkara tu. Saya terus terfikirkan impian dan keinginan saya, matlamat hidup saya, corak hidup saya kemudian hari, siapa teman hidup saya dan macam-macam lagi soalan. Terasa tua oke. he he he. Belum lewat. Saya mesti bergerak sekarang sebelum benar-benar terlewat.

4 footstep(s):

CJ said...

insyallah ain, jodoh awak akan sampai. jgn terlalu terburu2. tp ambil tindakan awal juga perlu. dn tindakan tu mungkin blh bermula dr awak.

tenang2 aja ain. risau akan menambahkan kedutan di muka. hihi..

CJ said...

cik cahaya mata tak baca blog cuti2 nih. jd aku selamat. hehe. lalalalala..

nur'ain lǝɯoɔ said...

hehe cj. meh la gado berdua. hekhek

CAHAYA MATA said...

aipp..aippp..!!
cj nak start lagi..

dah agak dah.. mesti cj bagi comment utk entrie ni..susah hati la tu dgr dik 'ain ckp psl "teman hidup"...

hahahahaaa...!!!