One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Entry terjun laut





Untuk Mat Z,

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak keharuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sedari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sedar kah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu

Cinta ini membunuhku..

...

Huhu. Sadis betul rasanya lagu ni. Hmm sebenarnya saya masih belum luahkan apa-apa pada dia. Mungkin saya mengharap dia faham sendiri. Sekarang saya mahu duduk diam-diam. Terasa saya cuma mengganggu saja. Saya perlu jaga air muka juga kan. Huhu. Egois.

8 footstep(s):

Indrasakty said...

Peram sampai lebam, gadis perlu jual mahal.

Kalau sampai sudah dia tetap tak perasan, jangan sekali-kali menyesal dan carilah kehidupan lain.

Dunia ini luas.

CJ said...

ain.. ain.. ain..

ia lbh kurang sama mcm main dam. kalau leka akan kena rembat. :)

ingat pesan aku kan. kita org melayu islam. biar beradat melayu tunjangnya agama.

Allah bersama awk, insyallah. :)

nanonano said...

huhu kite perempuan kene ngalah jugak kadang2
sbb lelaki lg ego dr perempuan,
:D

CAHAYA MATA said...

errkkk...!!
"sama mcm main dam.."???

tak setuju..!! tak setuju..!!
cj tipuuuuuuuu...!!

{hehehehe..bakarr..bakarr..} ;-p

CJ said...

hahaha.. cahaymata nih nk bakar lagi ye.

mcm main dam sbb hanya aku dn ain je yg tahu.

kan ain kan.

kikikikiki..

CAHAYA MATA said...

ooo..
SAYA tahu kenapa cj main dam dgn dik 'ain.. emm, sebab..nama cikgu jawe dah tukar kpd "Mat R"..ye? ye?

hehehe.. ;-p

p/s : cj tolong lah dik 'ain.. tgh gundah gulana tu..emm..cian dik 'ain..

cikgu jawe said...

haha.. aku sbnrnya nk tlg jek ain nih. tp jauh sgt. tgn x sampai. kekekeke

ain, sms aku ye mlm nih. :)

nur'ain said...

indrasakty - hehheh. Setuju..tanak tunggu dah :D

nano - Betul. Saya pon tanak kawan ngan orang ego :D

cj, kak cahaya - hehheh. terime kasih..^_^ saya memang sedih juga malam tadi. tapi alhamdulillah sekarang sudah ok.. Mat R tanak kawan saye pun tak ape :D