One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Saya bukan fotogenik..




Biasanya saya memang kurang senang dengan kedatangan pihak insurans, kad kredit dan sebagainya semasa di sekolah. Maaflah kerana saya automatik akan menjadi dingin. Memang saya tak mahu melayan. Umpama butakan mata, bisukan mulut, pekakkan telinga. Saya tau kita sama-sama cari makan. Tapi pleaseee lah! Jangan di sekolah.

Saya ni mudah termakan pujuk. Kelemahan itu buatkan saya elergik dengan apa-apa bentuk rayuan atau pujukan.

Mak saya kata, guru antara kakitangan kerajaan yang paling ramai jadi mangsa hutang kad kredit. Mungkin kerana faktor kerjaya guru yang stabil. Alih-alih kita bekerja semata-mata mahu langsai hutang dan bil insuran. Tak mau lah..


Sekarang tengah mood sukan! Lambat eh kitorang??? Memang pon. hehehe. Sangat seronok bila sebok memanjang. Lupa terus kisah putus cinta :))


Saya belajar sesuatu lagi. Nak tau apa? Leadership adalah bagaimana anda membahagikan tugas pada orang yang sepatutnya. Leadership adalah bagaimana anda motivasikan orang-orang anda. Leadership adalah bagaimana guru baru disuruh membuat pelbagai kerja! Saya layankan aja. Meh la bagi kerja lagi kalau nak test POWER saya.




pengsan*#!@#$%














4 footstep(s):

Anonymous said...

bdk kecik tu awk ke ain. sungguh le comel ye. hehe

leadership juga adlh bagaimana menghargai org lain. :)

aku juga sgt tk suka dgn org jual insuran kt blk guru. terus aku jd resakse. huhu

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

dude...trimas sokongan anda...selamat bersukan dude...hehe...

AinNur Haris said...

oppsss..
dik'ain SANGAT COMEL..!! kan betul akak teka.. dik'ain comel orangnya..dan "inesen"..hehehehe.. ;-p

dik'ain..
akak agen insurans juga..tp akak pun tak setuju lah kalau jual insurans sambil merayu-rayu atau memaksa-maksa..Bagi akak, tujuan kita cuma nk explain..bg pendedahan supaya org tak salah faham tentang insurans ni..itu aja.. dia nak beli insurans atau tak, itu HAK dia.. :))

memang kakitangan kerajaan sasaran utama agen2 insurans..!! dan agen2 MLM.. hehehehe..

dik'ain dan CJ..
insurans tu sebenarnya elok dan sngt berfaedah.. kalau u all faham betul2 konsep insurans tu, pasti u all tak pandang serong lagi..tapi pilihlah insurans takaful..jangan layan insurans konvesional..okey..

(SAYA lah agen insurans yg baik dan berbudi bahasa..dan mengambil kesempatan membuat promosi di blog org..hahahaha...!!)

** CJ..senyum laa..dik'ain senyum kat CJ tuu.. ngeee..

nur'ain said...

cj - itu bukan saya. Sedang mood sendirian ye :D

zizee - u most welcome dude.

cm - itu bukan saya :D
hehe.

saya masih amik insuran takaful. cuma tak suka diganggu di tempat kerja aje. tapi klu akak dtg sy gerenti layan. hihi. mesti akak pandai memujuk kan. hikhik.