One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Bad Dream Come True



Ugutan lelaki itu dah sampai kepada ayah saya. Rupa-rupanya dah lebih seminggu ayah saya terima msg2 ugutan. Ya Allahhh....saya marah betul pada lelaki tu. Ringan aje mulut saya menyumpah-nyumpah.. Kemudian baru saya teringatkan Tuhan.. huhu.

Emak saya cekap mentafsir keadaan..akhirnya ia sampai kepada pengetahuan dia juga. Itu sesuatu yang paling saya nak elakkan. Adik saya ternampak mak mengalirkan air mata seorang diri di dapur.. aduhh.. sepatutnya biarlah saya sendiri yang tanggung..

Alhamdulillah. Cubaan lelaki itu kali ini, dinafikan Tuhan untuk berjaya.. Saya sangat-sangat terharu dengan pengertian mak dan ayah. Saya sayangkan mereka. Maafkan ain..kerana tak henti2 merisaukan hati kalian..

Saya tak dapat membayangkan cubaan lelaki itu yang seterusnya.. Saya takut untuk membayangkan apa2. Namun saya tak doakan kehancurannya.. Begitu juga doa emak. Semoga lelaki itu memaafkan saya. Semoga lelaki itu lupakan saya. Semoga lelaki itu tenang hatinya. Semoga Tuhan mengampunkan saya.. Semoga maruah saya dipelihara...

1 footstep(s):

CJ said...

sabar ye ain. tp jgn biarkan org tu bebas tanpa hukuman. awk perlu buat tindakan segera spy dia berenti.

moga awk terus kuat!