One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Saya belum mahu pupus.





Sekarang saya dalam mood membaca. Bagus kan? Good for me :D


Dua hari ni saya bekerja di PPD. Berkenaan Sisteks SPBT sebenarnya.
Saya harap ada yang rindukan saya di sekolah. haha..


Masalah ugutan belum selesai. Tapi sudah berbincang dengan mak ayah.
Pelik lah saya. Cinta boleh bertukar jadi benci.
Cinta Yang Satu juga yang paling suci..


Saya terima surat amaran bil tertunggak Celcom. Adoi.
Masa saya tutup akaun nombor tu, rasanya saya dah bayar.
eh mestilah dah bayar. Kalau tak macam mana akaun tu boleh ditutup kan?
Apapun, hutang mesti diselesaikan.
Alamak, hutang puasa saya belum langsai..


Mak nasihatkan saya, untuk meleraikan sesuatu yang dah lama tersimpul..
Supaya simpulan itu dapat bantu meleraikan salah satu masalah saya..
Apa tu? hehe. Nanti saya cerita.


hishh..banyak masalah betul budak ain ni.
Saya berdoa supaya Allah benarkan saya untuk berjaya.
Dunia dan Akhirat!



Ah. Saya terasa sudah tua..





2 footstep(s):

puterikurekure said...

simpulan apa pulak ni ain?

hmm..harap2 cepat2 leraikan ok.
take care!

nur'ain said...

Simpulan usus dlm perut.

Hehe