One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Pertapaan.




"Jom ikut saya.. :D"

Saya akan ke suatu tempat. Jauh. Moga jumpa lagi ya. Untuk kawan-kawan, saya susun sepuluh jari, mohon maaf dari semua, kalau saya belum jadi kawan yang baik. Saya pergi tak lama pun sebenarnya. Kihkih kecoh je lebey kan :D



"Perbuatan yang konsisten selama 40 hari, akan menjadi suatu kebiasaan.."

Ada satu perangai yang saya nak ubah sempena Ramadhan ni.. Banyak sebenarnye. hihi. Takpe lah. Satu per satu. Semoga Ramadhan kali ini memberi pengertian yang mendalam pada diri saya. Syahdunya bila perasaan tu hadir semula dalam diri, lepas sekian lama.. Terima kasih Tuhan.. Terima kasih..




4 footstep(s):

nanonano said...

ok,
jgn lupe bwk blk kue raye byk2 okeh??
errr bley ke mintak cmtu?
hihi :p

nur'ain said...

hehheh.. buley jep :D

CAHAYA MATA said...

dik'ain nak gi mana plak nihh..?? issykk.. kata nak buka puasa dgn akak.. huhuhuuu...

akak tunggu dik'ain balik okey.. :) jgn pergi lama2..nanti winduu..

nur'ain said...

dah balik :D