One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Cameron Highland


Cuti sekolah dah abes. Cekgu-cekgi semua, mari bekerja dengan ikhlas dan bersemangat! Pasti ada anak murid yang rindu dengan cikgu. Rindukan nasihat, bebelan, cubitan dan perhatian para guru. Masa saya muda-muda dulu, lepas cutilah waktu yang paling fresh nak ke sekolah. Ya. Mungkin rasa malas tu ada. Tapi debaran tu serupa macam pertama kali mahu jumpa rakan-rakan dan guru. Rasa macam nak bercinta pulak. ekekeke.StickingOutTongue Walau apa pun rasa yang ada dalam hati, fikirlah secara positif. ok? Awet muda wooo Grin

8 footstep(s):

cikgu jawe said...

aik. bila masa pergi CH nih.

malash le nk gi sekolah esok ain. malash nk bangun pagi2.. huhu

nur'ain said...

cikgu jawe
CH tu belakang umah saye jep. hehe.

takmo le malas2 cikgu.. tadi kan CJ dah carik bahan untuk budak2..
ekekeke ^_~

Superb GURU BaniHassim said...

CH pun ade waterfall ke??
cuti dah nk abis, xsabar nk cubit budak lagi...:$

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

cikgu akeji: kalo laa cekgu saye dulu baik, leh bwk saye bercuti kat ch tetiap tahun...

huhu...

Azwani Shaari said...

alamakkk, cikgu malas nak pi skolah ni..camne?huhuhu

Si Kachak Suparjo said...

Wo!
Yg komen sume che'gu-che'gi.

err, ajai pon che'gu gak ke?

nanonano said...

wahhhh..
syioknyeehhh dpt berjalan..
lawatan smbil blaja ke ni?
hihihi tringat zaman2 skolah rendah dlu
:p

nur'ain said...

cikgu Bani Hassim,
ader....kat kaki gunung. fabeles taw!

cikgu suke piat budak eh...selamat memiat la yep.
ekekeke

ajai,
hoh. jgn ler tiap tahun...hehe

cikgu wani,
jangan malas kak wani oit..akak inspirasi saya! hehe

si kachak,
ekekeke. ha ah ler...baru i perasan ramai cekgu cekgi kt sini

nano,
ini lawatan sambil temankan emak saya mesyuarat kat sana :D sekali harung