One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Ba ba black sheep.. ♪

Mood 'hitam' saya datang semula. Bukan blackmetal. Tapi lebih tepat, hitam itu menawan. haha.
Hmm...namun saya masih merembat layout blog percuma. Nak buat sendiri bukan tak reti, tapi malas. ahahah.
Dah anggun-anggun macam ni, nak letak shoutbox macam tak kena pula. Tapi teringin nak letak. Nantilah saya fikirkan.
Student dan kawan-kawan sekerja ada yang dah berjumpa blog saya yang satu ini. Aduh terasa tak kena pula.
Eh. Bukan tak suka tau. Saya sukaaa. Tapi uols tau la, ini kan tempat saya berkubang dan dedahkan segala rahsia (konon2). Nanti tak misterilah. he he perasan kan saya ni. Selamat datang dan datanglah lagi ^_^

6 footstep(s):

cikgu jawe said...

kalau blh kan, aku tak mahu blog aku diketahui sesiapa pun kt bumi nih. huhu

mcmana tah korang blh jumpa blog aku. kekekekeke

fazemy said...

Cikgukah anda? Btw salam perkenalan.

nur'ain lǝɯoɔ said...

cj - tak ingat ke dulu, cj merayu sy dtg blog cj. hahahahah. werk :p

fazemy - salam perkenalan kembali ^_^

cikgu jawe said...

haha.. aku bkn merayu, tp memujuk ko yg dh majuk x mau dtg blog aku masa tu. haha!

CAHAYA MATA said...

mesti cj yg jadi pengomen pertama kan..kan..kan..

cuba kira brape kali cj TAK PERNAH letak comment..hehehehe..

{pengunjung setia la tu dik'ain..elehh..}

googler said...

new999
nvtao778
guojin67
huangrong99
xiaolongnv