One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Lesenku sayang..



Nah.. Ini lesen P yang saya dapat bulan 12 yang lalu.. Kot-kot ada yang tak tahu.. Hehe :D Jangan close up gambar makcik..huduh.. Haha.

Penting sangat ke lesen tu. Saya belum guna lagi. Hehe pecah rahsia. Jangan marah atau perlekeh saya. Sekarang ni duduk sebelah driver pun dah lemah lutut. Takut weih..huhu. Kesiankan saya?

Teringin nak drive sendiri. Tapi tiap kali pandu kereta emak, mesti saya kena keluar duit lepas tu. Ganti apa-apa yang rosak.. Haha tak ada bakat langsung nak jadi pemandu.

Err cari driver ajelah.. Hehe. Mesti mak marah gila-gila dengan idea saya ni. ''Penat mak anto gi Gombak nun nak blaja kete.'' Huh!

Nak beli kete auto lah. Mungkin selesai masalah saya ni. Tapi mak kata kete auto tu untuk orang malas. Dushhh!! Adeh..

12 footstep(s):

cikgu jawe said...

cari driver idea yg baik bg org2 yg berduit. :P

gear auto mudah nk bawa. esok2 bila dh mahir, beli yg manual lak.

nur'ain said...

cj! driver tu suami sy la. hahaha

CJ said...

ehemm.. jwtn driver tu msh kosong tak. kekekeke

CAHAYA MATA said...

dik'ain..
akak adalah pemandu kereta auto sahaja..sila harap maafkan akak yg pemalas ini..huhuhuuu.. ;-p

pinjam kete mak bawa tgh bandar, langgar bontot bas sekolah..baru la lesen dik'ain akan digunakan sepenuhnya di balai polis nanti... hehehehe...

Indrasakty said...

Saya sangat pandai memandu!

nur'ain said...

kak CM - saya nak auto gak. pemalas? tak kira. haha.

indrasakty - jadilah pemandu saya. haha

CAHAYA MATA said...

emm..?? emm...??
dik'ain offer jawatan "PEMANDU" pada indrasakty ehh..

(kecewa la CJ..) ekekk ekekk.. ;-p

nur'ain said...

kekeke kak CM nih. lastik kang! haha

CJ said...

hmmmm.. *melangkah pergi*

Indrasakty said...

Yess yess!

CAHAYA MATA said...

alaalaalaa..
CJ membawa hati...

takpe CJ, hero hindustan memang kalah dulu memang kemudian.. hehehe.. ;-p

cikgu jawe said...

tadek maknanya CM weh.. haha