One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Protective





Dah lama saya tak travel malam. Dulu saya selalu ulang alik KL dan UTM waktu malam. Haha travel la sangat ko ni ain. Naik bas malam-malam memang syok tau. Laju plak tu. Tapi yang tak syoknya saya selalu tak ada geng balik malam. Seorang diri aje lah. Memang agak membosankan. Tapi hui..rasa hebat betul dapat jalan sorang-sorang. hahaha.

Mak selalu marah. Risau. Anak dara tak elok keluar malam. Bahaya. Memang betul. Hati saya selalu rasa tak sedap bila seorang diri. Tapi keinginan saya memang mantap. Itu emak tak tau lagi, saya pernah ke Kelantan seorang diri. huhu. Mati saya kalau mak baca ni. Syukur saya masih selamat. Nasib baik tak kena kidnap dengan mamat Afrika, atau mamat Acheh. haha.

Hurm.....nak naik Gunung Tahan lah lepas ni. Mesti mak tak bagi. hahaha. Berangan tak ape kan mak. Mak kate tunggu saya ada suami dulu. Pastu nak pegi mana pun pergilah. Aduh.. mana nak cari nih.

4 footstep(s):

cikgu jawe said...

jauh tuuu jln2 sampai budapest. :)

eh!, bkn aku dh melangkah pergi ke?. huhu.. mana awk tahu aku nk nyuruk kt budapest ni ain. :P

pindah lain tempat le pulak..

nur'ain said...

kekeke. hape cj. men nyuruk2 pulak

CAHAYA MATA said...

emm.. emm..
(sambil garu2 dagu)

dik'ain asyik cakap psl kawin-suami-kawin-suami.. dah kronik tahap gaban ni.. CJ tolong do something..gi jumpa mak ayah dik'ain ni skit..

ekekekk ekekk... (^.^)

nur'ain said...

hehe. memang kronik kak. lagi2 time cuti sekolah gini. haha