One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Aidilfitri ku -1-



Hihih... Gambar lama-lama. Selalu rasa manis bila dikenang...hmm :)

Kalau tak salah, gambar ni di ambil pada raya tahun 1994.
Saya darjah 3. Tinggi juga saya waktu ni kan.
Tempat: Rumah embah di Batu Laut, Selangor.



Korang ada gambar oldies macam ni tak? Nak tengok boleh? 


Selamat Hari Lebaran Aidilfitri...
Saya rasa aidilfitri kali ni semakin bermakna..
Mungkin kerana saya semakin dewasa.
Dan melihat sesuatu dari perspektif yang lebih luas.


Datanglah ke rumah ye. Kat Keramat AU2A jep :D
Jaga diri kamu semua ye.
Seronok bercuti dan bersama keluarga diharap dapat membuatkan kita lebih berhati-hati :)

Nah. Kad Raya pinjam untuk semua... ^_^








4 footstep(s):

CJ said...

slmt hari raya ain. maaf zahir batin. walau aku dh jarang skodeng blog ko skrg. tp kau tetap di hati. cheewaaahh.. hehe

aku tadek gambar oldies gini. zaman aku belum ada kamera digital. kalau ada gambar pun, aku takde scanner nk tepek kt blog.. huhu

nur'ain said...

Salam cj. :)
Selamat Hr Raya. Makan-makan kena beringat tau..
Maaf zahir btin.

ad3ck said...

ada tuh ada, tapi nak mencarik balik tuh yang letih hehe.

selamat hari raya maaf zahir batin ;)

nur'ain said...

ad3ck - selamat beraya :D