One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Kad!



Salam ^_^

Kad-kad raya masih dalam proses. Ada yang dah saya kirim, ada yang masih dalam pembuatan. Konon2 mau handmade. Sekali tak siap-siap. Hehe. Saya bajet, mungkin kad akan sampai sewaktu kalian sedang bercuti raya di kampung. Hu hu. Maaf.. Perancangan masa saya tak menjadi. Tapi saya tetap hantar tak kira di pagi raya sekalipun. Diharapkan sabar menunggu, dan selamat menyambut aidilfitri untuk semua :D



*update*

Kad-kad sudah saya kirim, satu hari sebelum raya. Alhamdulillah. hehe :D Ada 15 kad yang semuanya, 6 antaranya adalah khas untuk kawan-kawan blogger. Semua yang memberi alamat, saya kirimkan kad dan juga sedikit duit raya :D err..er..harap-harap kad-kad tu sampai lah.. Kalau tidak bukan rezeki kita lah nampaknya.



3 footstep(s):

CAHAYA MATA said...

kad handmade..?? oowwhh..patutlah.. hehehe.. :)

akak tunggu tau.. (^,~)

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

kad sampai lambat? tidak disertakan duit raya? handmade?

ain, sesungguhnya ingatan dari kamu yg lebih bermakna buat diriku. cewah.

takpe2. ko patut berbangga dengan diri sendiri kerana berniat suci serta gigih menunaikan janji. ada di antara kami nak berjanji macam kamu neh pon kami tak berani.

selamat hari raya buat ain tercinta. eh, maksud aku buat ain dan keluarga yang tercinta.

nur'ain said...

kak CM - hihih. dh hantar. tggu abg posmen je skang nie :D

Selamat Menyambut Aidilfitri kak. Jaga diri.

ajai - Selamat Menyambut Aidilfitri jai. Maaf zahir batin :D