One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Ku Mohon ♪





Sedap lagu ni.. Apsal ntah saya baru tau. Try lah. Eh?




Setiap hari ku mohon
Agar Kau sentiasa
Memberiku ketenangan 
Dalam hati kekuatan
Menempuhi segala
Dugaan yang mencabar ini
Pasti, punya ertinya

Engkau beriku harapan
Menjawab s'gala persoalan
Hadapi semua dalam tenang
Dengan merasa kesyukuran
Ku doa Kau selalu
Mengawasi gerak-geriku
Berkatilah... ku perlu rahmat darimu

Chorus:
Oh Tuhan, terangkan hati dalam sanubariku
Untuk menempuhi segala
Hidup penuh cabaran ini
Oh Tuhan, ku berserah segalanya kepada Mu
Agar jiwaku tenang
Dalam bimbingan mu, selalu

Adakala ku merasa
Hidup ini seperti kaca
Jikalau tidak bersabar
Hancur berderailah akhirnya
Tabahkanlah hatiku
Melalui semua itu, oh
Kuatkanlah, cekalkanlah diriku

Repeat Chorus

Curahkanlah nikmat Mu
Pada hidupku

Repeat Chorus
 
.................................................................... 
 
 
Korang nak tau tak..? Saya suka bulan Ramadhan. Sebabnya:

Saya jadi rajin masuk dapur, untuk makan memasak.
Tak payah nak fikir makan minum kat kantin tu. Jimat wo.
Sekolah habis awal. hihi. Satu masa 30 minit jek :D
Selalu rasa Tuhan tengah tengok saya!..
Rasa kaya sebab dapat pahala banyakkkk sangat. kihkih boleh?


heh. dah nak masuk minggu ke 3 kita puasa kan?
dah boleh ucap 'Selamat Hari Raya' tak?
tiba-tiba saya rasa risau dengan isi dompet..
Sungguh!
hari tu saya bukan main semangat lagik..




 
 

7 footstep(s):

CAHAYA MATA said...

yeahh..yeahh..
dik'ain masak hari ni menu apa..? akak tumpang makan boleh..hehehe.. ;-p

nur'ain said...

hari ni tak masak. ade chef kat umah. saya tolong angkat pinggan je. haha.

Precious said...

Aikk ... masih sekolah eh? Rajin2 belajar yer ...

nur'ain said...

Precious > kikiki... a'ah sekolah lagi :D

mael said...

hm..
teringat time asrama dlu..
da dkt2 raya,
byk la lagu raya berkumandang..
keke..

salam kenal2.. :)

13may said...

selamat hari raya!

:D

nur'ain said...

mael - hehe. nak pasang lagu raya lah! :D

may - selamat hari raya! :D