One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Yeay! Kad raya!:D



Puasa ada 12 hari lagi, tapi saya dah sibuk pasal raya. Tak baik kan..

Sebenarnya dah lama saya tak kirim-kirim kad raya. Tahun ni rasa teringin.. macam zaman budak-budak dulu, teruja dengan kad raya.

Disamping tu, boleh juga kita menambah kenalan kan? Selain rakan lama, dan rakan sekerja, saya mahu tambah dan eratkan hubungan dengan rakan blogger juga:D suci tak niat saya..? hehehe..

Kalau kamu sudi, emailkan alamat ke smiley_utm[at]yahoo[dot]com ye. Kat kotak komen pun boleh kalau berani. Janji alamat tu valid. Jangan risau..saya akan pastikan alamat kamu selamat dalam simpanan:D

Kad saya murah dan simple2 aje.. Kamu-kamu tak kisah kan..? Hehe. Saya mahu kirim duit raya sekali. Terutama untuk ibu-ibu mengandung. hehheh. Tapi jangan fikir saya nak beri puluh2 ringgit pula tau.. Kopak den. Hirup megi aje lepas raya nanti.. Kihkih. Semua ni untuk kenang-kenangan saya dengan kamu. Hantar alamat ye. Jangan tak hantar tau:D

10 footstep(s):

najwa.abdullah said...

simple..
suke ah layout baru akak!..
he he

nanonano said...

eyh ehh..
org memberi kite menerima,
hik hiks :p

NANO,
NO. 22A,
KG CENDERING,
25150 KUANTAN,
PAHANG


yeay yeay dpt kad aye..
:p

nur'ain said...

najwa - macey..hehe. nak alamat :D

nano - hikhik. untuk baby, dapat wit raye sekali :D

najwa.abdullah said...

alamat?heh bereh2..

no 23,desa sri taman, gong badak, 21300, kuala trg, trg darul iman


anta awal2 nanti orang balas eh!tapi duit takde ah.xkrja lagi.heh..

AinNur Haris said...

nak duit raya jugak...!!

hehehehe.. :)

p/s : akak dah send alamat kat email dik'ain.. dapat tak..? hehehe..

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

mmg suci sesangat.

teruja pulak bila dapat tau ade peruntukan utk duit raya.

takpe laa, dari dihabiskan semuanya kat midvalley ye tak? keh keh...

Intan and The Boys said...

bagi kat sini je la ek.
hehehe~

189, taman astaka,
32000 sitiawan,
perak.

:)

nur'ain said...

Najwa - Klu budak2 dulu, pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas.

Kak CM - okeh dah dapat. roger :D

Ajai - hehe. tak gi sana dah..

kak Intan - umah sape ni kak :D

CJ said...

hehe. alamat biasa tau. ;)

nur'ain said...

okay cj :D