One family at home~


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Pregnancy tickers

Tutup kedai.





Korang dah cuci bekas kuih raya belom?:D
Budak ain nih. Orang lain beraya seminggu dua, kau raya sampai sebulan. eheheh.

Sekarang jam 11 pagi saya masih kat rumah. Semua kerja dah siap. Yang belum setel adalah kerja kat sekolah. Malasnya nak g awal-awal.. Tolong nasihat saya sikit.

Macam-macam saya nak cerita. Tapi tunggu masa yang sesuai dulu. Kalau saya cerita awal-awal, nanti orang kata, ''Elee. Kecoh je minah ni. Bukannya Sultan yang risik kau pun.''



12 footstep(s):

CAHAYA MATA said...

aiipp..aiippp..
ni apa risik-srisik plak nih..??hehehe.. dik'ain nk langkah bendul yer.. silakan..

hehehehe... ;-p

nur'ain said...

Tkde la kak. Tu ayat provok je ;) eh! Kad akak kirim dh smpai pg td tau.. Cantik!.. Macih daun keladi. Raya aji nanti anta lagi. :D

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

risik? risik gapo? kerisik dah abes ari tu buat masak rendang...

(err, lawak nak sedapkan ati sendiri yang tgh lara)

CJ said...

hai dik 'ain ku sayang.. hehe

baca tajuk td ingat nk tutup blog. rupanya tutup bekas kuih raya. kt umah aku, ada lg bungkusan kuih raya blom buka. kekeke

nur'ain said...

ajai > hati lara kenapa? putus cinta ngn org kelantan ke? :D

CJ > sy nk tutup blog bru cj nk dtg ea :p

kuih raya sy pn byk lg..boleh la bwk g raya aji nnt :D

CJ said...

aiseehh.. ain neehh.. aku dtg le tiap2 hari walau blog awk tk berupdate. hehe

kdg2 tk turun komen. sbb segan dgn CM dn Ajai. kekeke

CAHAYA MATA said...

hahahhaaa...!!
CJ bukan dtg sini sbb takut dik'ain nak tutup blog..tapi takut dik'ain dirisik orang...

kan CJ..kan..kan..

ehemm..ehemmm..malu-malu kunun.. ;-p

CJ said...

CM, apakan dayaku kalau dik'ain dirisik orang. siapa la aku utk memiliki hatinya.. keke

nur'ain said...

Jangan le gitu CM, CJ.. Sy yg kena skandal ni duk tsepit tau..

Kak, klu cj single nak aje sy ngorat..

CJ said...

huhu.. kami minta maaf ye ain. bkn sengaja nk buat awk tersepit, cuma sekadar bergurau dn mengusik.

CM, jgn usik dik ain lg mcm ni. kesian dia.

lama kita tk sembang ym kan ain. sms aku pun tk berbalas dah. hehe

CAHAYA MATA said...

okey la..okey..
tak usik lagi..
tak comment lagi..

dik'ain dh ada orang backing skrng..takutlah..

(-,-)

nur'ain said...

CJ - kan CM dh merajuk. Jom pujuk sesama..























CM - CaKkk!! Hehe.
Dah lama akak ngn CJ tak bbalas komen kt sini.. Sunyi blog sy :)